Parlendu di l'innuvazione tecnologica di l'imprese cristalline cutidiane

L'innuvazione hè strettamente ligata à u prucessu di sviluppu di un'impresa. U sviluppu di una impresa hè un prucessu cíclicu chì cunforma a teoria di u ciclu di vita. Generalmente attraversa un periodu intraprenditore, un periodu di crescita, un periodu di maturità, è un periodu di recessione. U cambiamentu di a capacità d'innuvazione di l'impresa hè generalmente una fase prima di u cambiamentu di u statu ecunomicu di l'impresa. In i primi tempi di entrepreneurie, l'innuvazione era u tema di l'impresa, è l'impresa hè stata stabilita per via di l'innuvazione. In u periodu di crescita, l'attenzione di u sviluppu di e imprese hè u disignu di u sistema, a selezzione di novi campi, è a diversificazione industriale, è queste sò e manifestazioni concrete di l'innuvazione istituziunale, l'innuvazione tecnologica è l'innovazione strutturale. Dopu à l'innovazione iniziale è l'accumulazione, a cumpagnia hà intrutu in u piccu statu di u ciclu di vita, vale à dì in a fase di maturità, guadagnendu gradualmente vantaghji cumpetitivi relative in parechji aspetti cum'è a tecnulugia di pruduzzione, a qualità di u produttu, è i canali di vendita, è migliurà assai a capacità di resistenza à i risichi di u mercatu. Dopu entrata in u periodu di recessione, l'indicatori ecunomichi è di l'attività di l'impresa pareranu cessà è diminuite, chì riflette direttamente o indirettamente u prublema di a capacità d'innuvazione di l'impresa.

Se una impresa vole guadagnà un fundamentu à longu tempu in a futura cumpetizione cummerciale, deve prestu attente à u cambiamentu di a so propria capacità d'innuvazione di fonte, è rinfurzà gradualmente a so propria capacità d'innovazione in u prucessu di sviluppu. Qualchidunu pò dì: Molte imprese di vetru ogni ghjornu sò imprese micca tecnulugiche. Cumu si pò fà l'innuvazione tecnologica senza a tecnulugia core? A causa di u rapidu sviluppu di una nova produtividade energetica cinetica, a divisione industriale di u travagliu in l'industria hè diventendu di più è più raffinate. In generale, ogni impresa solu pò posicionà si in un certu ligame di a catena di produzzione. In l'impresa di vetru, l'impresa cù a tecnulugia core in a catena industriale Spessu hè solu un numeru assai pocu, è per tutte e cumpagnie di questa catena, ci vole à capisce chì ciò chì i clienti necessitanu veramente ùn hè micca u pruduttu o a tecnulugia stessu, ma si presta più attenzione à se e soluzioni furnite sianu apprupriate è efficace.

Dunque, hè senza dubbiu impurtante per una impresa di pussede i diritti di pruprietà intellettuale di a tecnulugia core, ma in un certu sensu, hè più impurtante cumu utilizà è applicà sta tecnulugia core in u modu più efficaci per diventà a so propria tecnulugia avanzata applicabile. Quandu una impresa ùn riesce à pussede a tecnulugia di core, o hè difficiule di implementà in modu efficace l'innovazione di a pruprietà intellettuale indipendente in a tecnulugia core, u so mudellu strategicu duveria esse posizionatu cum'è l'innuvazione adattativa, è deve cercà per u downstream di a tecnulugia core o in a catena industriale. Implementazione di l'innuvazione in e zone tecnulugiche core. Un'attenzione particulare deve esse prestata à l'innuvazioni orientate à u mercatu in tecnulugii non core, cumprese specificazioni di produtti, varietà, funzioni, stili, stili, è altre disinni persunalizati è u sviluppu è l'innuvazione di novi prudutti. In listessu tempu, mentre rinforza l'innovazione tecnologica non-core di l'imprese, hè necessariu in particulare cunsiderà à rinfurzà l'innovazione puntuale in aspetti non tecnichi.


U tempu di creazione: 22-20 di lugliu