“Standard di Emissioni di Inquinante Aria di Industria Vetrata” hà passatu a rivisione tecnica di u prugettu per cumenti

U 26 di marzu di u 2020, l '"Istitutu di Ricerca per a Proteczione Ambientale di l'Industria Leggera, l'Academia Cinese di Scienze Ambientali, China Daily Glass Association, China Association Fiberglass Industry Association, China Building Materials Research Institute, China Building Glass and Industrial Glass Association The meeting technique review for the u prugettu di u "Standard Glass Emission Pollutant Air Standard" (in appressu "Standard") hè stata riunita in Beijing in forma di videoconferenza.

À a riunione, l'unità di impresa di u prugettu hà introduttu in dettaglio a sfondazione di a formulazione di u "standard", panoramica di l'industria, l'analisi di a tecnulugia di cuntrollu di a contaminazione, è u cuntenutu principale di a norma. Dopu interrogazione è discussione, u gruppu di l'esperti hà cridutu chì i materiali furniti da l'unità di impresa di u prugettu eranu cumpleti, cumpletu in cuntenuti, è standardizati in u format, è anu passatu à l'unanimità a revue tècnica di u prugettu "standard" per i cumenti. À u listessu tempu, suggerimenti sò stati fatti per a megliure prumuzione di u Standard.

Sicondu u Pianu Naziunale di Norme di Prutezzione Ambientale "Huanfa [2006] N ° 20), per u modu di prumove l'urganisimu è a vigilazione è a gestione ambientale per ottene scientificu, legali è standardizati, migliurà ancu e leggi di prutezzione di l'ambiente è regulamenti, è migliurà a prutezzione di l'ambiente Regolazioni tecniche è sistema standard, in u periodu di l'Ulzimu Pianu quinquennali, "... aumentanu u travagliu di formulazione di norme d'emissione di contaminanti di l'industria, è compie u travagliu d'acciaio, carbone, generazione di energia termica, pesticidi, metalli non ferrosi, materiali di costruzione, farmaceutici, petrochimichi, chimichi, petrolio A formulazione è a rivisione di norme di emissione di contaminanti per industrie chjave cum'è gas naturale, macchinari, stampa tessile e tintura aumenteranu a copertura di i standard di emissione basati in l'industria è riduce gradualmente u campu di applicazione di e norme generale di emissione di contaminanti ... ». In u giugnu di 2007, l'antica Amministrazione Statale per a Proteczione Ambientale hà emessu à l'Istitutu di Normi ​​di l'Academia Cinese di Scienze Ambientali un pianu di formulazione standard per a formulazione di u "Standard di Emissioni Quattru Industriai di Prugra Industriale di Vidru" è di u "Standard di Emissioni Pollutanti per l'Industria di Fibra di Vidru". . U squadra di furmulazione standard hà realizatu un travagliu di formulazione standard in cunfurmità cù i regulamenti pertinenti di a formulazione è a rivisione di i normi di prutezzione ambientale, è hà dumandatu l'opinioni publicu da u 12 di aprile di u 2011, u 27 di nuvembre 2015 è u 12 di lugliu di u 2018. In Ottobre 2019, in cunfurmità cù i bisogni di u Dipartimentu di Ambiente Atmosfericu di u Ministeru di l'Ecologia è Ambiente, u "Standard di Emissione di Poluenti d'Air per l'industria di u Pianu Verdu" (GB 26453-2011), u "Standard di Emissione di Pollutanti di l'Aria per l'industria Elettronica di u Vetru "(GB 29495-2013) è a continuazione" U Standard di Emissioni Pruggine di l'Industria di Vidria "è esse formulati u" Standard di Emissioni Poluenti di Industria per a Fibra di Vetru ", è hè statu formulatu u" Standard di Emissioni Poluenti d'Aria per l'Industria Vetri ".


U tempu di creazione: 22-20 di lugliu